Els TTOO tradicionals, els de catàleg, no ens ofereixen avui en dia aquesta possibilitat, ja que exigeixen una tarifa signada en contracte. Encara que en hotels vacacionals aquests TTOO han de ser gestionats com una part important del nostre negoci, que ens dóna el coixí de clients que ens permet dur a terme polítiques de preus més agosarades en els online, considero que és un model que es quedarà obsolet ja que els hotels no podem lligar-nos a signar una tarifa lineal en els temps actuals. I els propis touroperadors estan veient com moltes vegades queden ells en disparitat de tarifes respecte a canals globals d’Internet.
Avui en dia qualsevol client ubicat en qualsevol lloc del món pot comprar el nostre producte directament per Internet assegut al sofà de casa seva. El futur ens porta a una gestió de tarifes simplificada y universal. Basada en una tarifa BAR (Best available rate) comissionables per als onlines y amb descomptes sobre aquesta BAR per als TTOO per tal que puguin obtenir el seu mark up.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada